Veelgestelde vragen

Hoe kan ik klant worden?

U kunt gemakkelijk klant worden bij E-Winery door hier een account aan te maken. Binnen 24 uur wordt u registratie beoordeeld. Zodra uw registratie is goedgekeurd kunt u direct bestellen.

Kan ik als consument wijn kopen?

Helaas verkopen wij geen wijn of andere producten aan consumenten. Uiteraard verwijzen wij u graag aan één van onze klanten. Neem hiervoor contact op met info@ewinery.nl.

Hoe kan ik bestellen?

Nadat u een account heeft aangevraagd en deze is goedgekeurd kunt u direct via onze webshop bestellen. Afhankelijk van het type account zijn producten wel of niet beschikbaar en is de inkoopkorting bepaald.

Heeft u hier vragen over? Neemt u dan contact op met info@ewinery.nl.

Kan ik iets toevoegen aan een lopende bestelling?

Zolang uw bestelling nog niet ingepland is voor verzending kunnen wij nog producten toevoegen aan uw bestelling.

U kunt dit doen door op de normale manier een bestelling te plaatsen echter voert u op de afrekenpagina de code LOPENDEORDER in. Hiermee weten wij dat deze order aan een lopende order toegevoegd dient te worden en worden er geen aanvullende verzendkosten in rekening gebracht.

Let op, dit geldt enkel voor palletzendingen. Voor het toevoegen van producten aan bestellingen die via een reguliere bezorgdienst worden verzonden verzoeken wij u de bestelling door te geven via info@ewinery.nl.

Kan ik alle producten bestellen?

Zodra u inlogt ziet u alle producten die beschikbaar zijn om te bestellen. Wij verkopen echter ook producten enkel aan specifieke bedrijven of klantgroepen. Indien u op de hoogte bent van een product dat wij verkopen maar deze niet in uw omgeving ziet, neem dan contact op met info@ewinery.nl om de mogelijkheden te bespreken.

Ontvang ik een factuur?

Voor al uw bestellingen ontvangt u een factuur. Zodra uw bestelling is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. In deze e-mail treft u naast de verzendbevestiging tevens de factuur.

Kan ik een afwijkend afleveradres invoeren?

Op de afrekenpagina kunt u een afwijkend afleveradres invoeren. Wenst u gebruik te maken van deze optie in combinatie met dropshipping? Neem dan contact op met info@ewinery.nl. In dat geval kunnen wij ervoor zorgen dat uw klant een Track & Trace ontvangt met uw huisstijl.

Hoe en wanneer ontvangt u uw bestelling?

Uw bestelling wordt geleverd door PostNL en in geval van een palletzending door onze transporteur of DHL. De wijze waarop de bestelling bij u afgeleverd wordt, hangt af van het aantal flessen dat u bestelt.

Colli zending: uw bestelling wordt met behulp van PostNL geleverd.

Pallet zending: uw bestelling wordt met behulp van een vrachtwagen geleverd. De chauffeur zet de pallet met wijndozen tot aan de eerste drempel. Het is niet voorzien dat hij de wijndozen helpt afstapelen. De lostijden zijn tussen 8:00 en 18:00 en kunnen niet verder gespecifieerd worden

Dropshipping: uw bestelling wordt met behulp van PostNL direct bij uw klant geleverd. Hierbij ontvangt ook uw klant een Track & Trace met uw eigen branding en huisstijl.

In de webshop krijgt u een overzicht van de beschikbare opties. Door het aantal flessen aan te passen kunt u zelf bepalen hoe uw bestelling geleverd zal worden.

Op de afrekenpagina kunt u de gewenste leverdag aangeven. In de meeste gevallen wordt de leverdag aangehouden echter biedt dit geen garantie.

Kan ik wijn laten bezorgen bij mijn klant? (dropshipping)

Het is mogelijk om uw bestelling rechtstreeks te versturen naar uw klanten, oftewel dropshipping.

Neem contact op met info@ewinery.nl om uw account hiervoor in te laten richten.

Na het instellen van uw account kunt u bij bezorgopties kiezen voor dropshipping en het adres van uw klant opgeven. Uw klant ontvangt tevens een Track & Trace e-mail met uw eigen logo en branding. Daarnaast kunnen wij ook flyers of andere promotionele materialen toevoegen aan uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is niet mogelijk uw bestelling af te halen. Heeft u specifieke wensen voor bezorging? Neemt u dan contact op met info@ewinery.nl.

Is het mogelijk iets te retourneren?

Aan het retourneren van bestellingen of producten zijn voorwaarden en kosten verbonden.

Alvorens een retour te versturen verzoeken wij u eerst contact op te nemen met info@ewinery.nl.

Wat zijn de verzendkosten?

Afhankelijk van de door u gekozen manier van bezorging rekenen wij verschillende verzendkosten.

Colli zending: het bedrag van deze zending is gebaseerd op het aantal flessen en pakketten.

Pallet zending: dit betreft een vast bedrag ongeacht het aantal flessen.

Dropshipping: het bedrag van deze zending is hetzelfde opgebouwd als bij een reguliere colli zending, echter worden hier de kosten voor leeftijdscontrole (wettelijk verplicht) aan toegevoegd i.v.m. de levering aan een consument.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Indien u uw bestelling nog niet heeft ontvangen en de Track & Trace ook geen verdere informatie meer geeft dan kunt u contact opnemen met info@ewinery.nl. Onze medewerkers zullen kijken waar uw bestelling is en wanneer deze wordt geleverd of lossen het probleem op.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Er zijn meerdere betaalmethoden waaruit u kunt kiezen:

  1. Bankbetaling via IDEAL
  2. Betalen met VISA, Maestro, Master Card of VPay
  3. Factuur betaling (binnen 14 dagen en wordt geactiveerd op aanvraag)

 

Ontvang ik een factuur?

Voor al uw bestellingen ontvangt u een factuur. Zodra uw bestelling is verwerkt ontvangt u hiervan een e-mail, samen met de verzendbevestiging. In deze e-mail treft u tevens de factuur.

Wat zijn de betaalgegevens van E-Winery?

Onderstaand treft u onze betaalgegevens. Deze gegevens zijn ook vermeldt op de factuur.

Begunstigde: E-Winery Nederland

IBAN: NL08 KNAB 0409 6822 68

BIC: KNABNL2H

Zijn de prijzen exclusief BTW?

Ja, alle prijzen in de webshop zijn exclusief BTW. Uw inkoopkorting is tevens reeds toegepast op de prijzen.

Algemene voorwaarden

Onze Algemene Voorwaarden kunt u hier bekijken.

Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Privacy Verklaring

Onze Privacy Verklaring kunt u hier bekijken.

Bedrijfsgegevens (adres, kvk, bank, e.d.)

Bedrijfsgegevens (geen bezoekadres)

Naam: E-Winery Nederland h.o.d.n. E-Winery

Statutaire zetel:
Grenenhout 6
2742 NV Waddinxveen
info@ewinery.nl

Magazijnen & Fulfilment centers:
Waddinxveen & Maastricht

Retour adres
E-Winery
T.a.v. retourname flessen
Grenenhout 6
2742 NV Waddinxveen

Overige gegevens (bank, kvk, btw)

IBAN: NL08KNAB0409682268 t.n.v. E-Winery Nederland

KVK Nummer: 83470220
BTW Nummer: NL003826025B72

Neem contact op

Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier of via sales@ewinery.nl.